Monday, 18 March 2013

COUNTING DAYS!



assalamualaikum dan salam sejahtera readers!

ambik mood dan aura purple harini....

tinggal beberapa hari sahaja lagi sebelum majlis berlansung.

persiapan?? 
almost 70% siap. lagi 30% perlu siap sebelum majlis berlansung. 


debaran kian terasa.... :))

doakan segalanya berjalan dengan lancar dan sempuna ya....

Jemput semua hadir memeriahkan majlis kami.





8 comments:

  1. Tahniah cik Wan... :D
    Lepas ni kena panggil puan wan la kan?? :))

    ReplyDelete
  2. Suspense, kan CW? Nak jadi permaisuri sehari, alahai gembiranya!

    ReplyDelete
  3. nebes x...? insyallah moga dipermudahkan segalanya ok.....rilex2 je....:-)

    ReplyDelete
  4. tahniah cikwan tentu tak saabar nak jadi raja sehari tu kan semoga bahagia hingga ke anak cucu cicit piut hee

    ReplyDelete
  5. tahniah CW!! slmt pgantin baru n slmt menempuh alam rumahtangga..smoga berbahgia hingga ke anak cucu..insyaallah semuanya akan dipermudahkan nti..

    ReplyDelete
  6. dah selamat pun jadi puan wan, kak ita baru tau yg awak ni blogger
    anyway, cake haritu ok tak?
    jemputlah ke blog akak ya (tapi dah lama bersawang)
    http://ibugebu81080.blogspot.com.my

    ReplyDelete

lebih menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...