Monday, 8 April 2013

NEWLYWED??


Alhamdulillah!!!

everything went well and smoothly...



it was a BEAUTIFUL day =)) 




TERIMA KASIH 

tak terhingga kepada semua. kaum keluarga terutama Ummi, Wan, Ma, Abah, Tok, abang2, kakak2, adik2, pakcik2, makcik2, sepupu2... sahabat2 .. Gnee, Shila, Sa, K.za, K.Sita. Miji, Siraji & Ina. Kak Ita Tempahan Kuih-Muih Jerteh. Zaiza Bridal & Team. Kina Pearlnity. tidak lupa, all readersssss =)) dan semua yang sentiasa mendoakan kami.

















10 comments:

  1. Welcome to the club cik wan. Semoga berbahagia hingga hujung nyawa. :-)

    ReplyDelete
  2. tahniah cikwan yg dah jadi Puan Wan skrg ni, amboi bukan main mesra lagiii heeee biasalah tu semoga selamat dah bahagia hendaknya dalam menjalani kehidupan sebagai seorang isteri, tentu lepas ni banyak menu2 menarik di masak utk en hubby kan...

    ReplyDelete
  3. tahniah wan...semoga berbahagia selalu hendaknya.. :) pssst : kalau datang hanimun kat CH jgn lupa bgtahu eh

    ReplyDelete
  4. Salam..
    Tahniah dan selamat menempuh alam rumahtangga sis...
    Ayok nmpaknya nm dapur dah kena tukar ni....hehe

    ReplyDelete
  5. Tahniah cik wan... semoga bahagia dan dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah...in shaa Allah..

    ReplyDelete
  6. Congratulations! So dapur dah bukak semula lah ye? Hee..hee....

    ReplyDelete
  7. Tahniah,selamat berbahagia..

    ReplyDelete
  8. maaf akak tak dapat menghadirkan diri
    berseri2 wan di majlis bersejarahnya
    nanti ada rezeki kita jumpa lagi ya dik

    *pssst, cepat2 dapat baby tau

    ReplyDelete

lebih menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...