Monday 28 January 2013

DURIAN CREPE EDISI KHAS


akhirnya, nilah hasil...after almost 2 months tak buat crepe... rezeki drpd durian D24 dari kebun ayahnda yang baru belajar berbuah. CW angkut 5 biji dari Setiu ke Kemaman..


sebenarnya dah berkarat resepi crepe dalam kepala..dah hampir terlupa cara nak buat crepe.. sifir tepung2 tu dah tak berapa nak ingat dah, nasib baik ada lagi kertas conteng2 terselit kat fridge magnet.. betul2 membantu saat2 lost internet connection. =)


sekarang ni adunan batter dah tak melekat kat kuali. sikit pun tak melekat....




CW dah ada assistant baru..... love it!


dah lama survey, tapi sekarang dah jadi miliku! yang ni CW kirim pada kakak di Qatar. harga??memang jauh lebih murah compare dengan harga yang dijual di Malaysia.


berbalik kepada crepe...
sebenarnya CW buat crepe ni untuk kakak & family di Qatar. kebetulan BIL CW balik ke Malaysia.. so bolehlah kirim crepe ni untuk diorang. 


Alhamdulillah..crepe yang dibuat dengan penuh kasih sayang ni..khabarnya dah sampai dengan selamat... kata kakak CW walaupun menempuh perjalanan beribu batu...rasanya masih sedap!MABELLES!! 

=))

Untuk resepi boleh tengok kat sini ye:









5 comments:

  1. Jauh bejln ye crepe tu....
    X bole tgk tefal....meroyan rasa....! Hahaha.....
    Murah tu.....bape regenya cik wan....cer cite.....cer cite.....:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah kak...hehe.. harga kalau tak silap QR59 lebih kurang RM49 malaysia..murah kan kak?? cikwan tengok kat malaysia telan liur je...bukan tak mampu beli..tapi banya lagi menda lain nak kena menabung..esp untuk kahwin..muahahaha.. ;)

      Delete
  2. kalau nk gune krim yg dh siap dlm botol to bley ke???

    ReplyDelete
  3. kalau nk gune krim yg dlm botol to bley ke???

    ReplyDelete

lebih menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...