Saturday, 14 April 2012

APAM INDON

 

Sumber Idea & Resepi: Kak Azlita, Kak Yatie & PCMG



CW adjust skit resepi ni, ingatkan tak jadi...tapi alhamdulillah...elok je kejadiannya...
jom minum petang!

=)

17 comments:

  1. Adoii Cik wan sana sini Apam Indon dah ler maid ksha balik indon.. nak jugak kuih tu dengan maid sekali hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe,.kol bibik suruh balik segera! aci??

      Delete
  2. uwaaaa menariknya apam indon cik wan ni..suka pink colour...sweet sangat2..

    ReplyDelete
  3. amboi CW kemaincantik lagi apam Indonnye tu...bleh tiru...heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila la kak.. =) selamat mencuba ye..

      Delete
  4. Saya tertinggal bas ke cik wan.
    datang waktu nak sahur dah..
    ada lagi tak ni...
    cantik & kemasnya cik wan...
    satu slice jer buleyyy..??

    ReplyDelete
  5. suka akak tgk kaler apam tu..mmg ceria

    ReplyDelete
  6. Salam...Sejak pertama kali tgk cara melapis yang amat menarik kat dapur Kak Ita, hati terus terpikat..Bila tengok kat sini ngan kaler pink lembutnya buat hati makin tergoda

    ReplyDelete

lebih menarik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...